perjantai 8. huhtikuuta 2016

Perheeni


Olen tosi perhekeskeinen, ja täällä tulen varmasti puhumaan tai ainakin mainitsemaan, joitain perheenjäseniä. Joten ajattelin lyhyesti esitellä täällä blogin puolella perheeni. Pahoittelen kuvamateriaalin puutteellista laatua, sekä sisältöä..


Äiti & Iskä - Nämä ihmiset on mulle ihan ylitärkeitä. Äiti alkaa olemaan mulle jo enemmän paras ystävä, kuin äiti (tietenkin välillä hän vieläkin ottaa kunnon äitivaihteen päälle, ja hyvä niin!).






Pikkuveljet - Heitä on kaksi. Vanhempi eli Santeri on yksi parhaista ystävistäni, teemme yhdessä paljon kaikkea, ja meillä on aina hauskaa yhdessä. Nuoremman veljeni kanssa meillä on ikäeroa vähän liikaa, että hengailisimme yhdessä. Varmasti tähänkin tulee muutos parin vuoden sisällä. Vaikka olenkin Santerille kuin paras ystävä, niin holhoan molempia veljiäni aika paljon ( ja paapon), joskus erehdyn liikaa paasaamaan "kuinka elämä kannattaa elää"...hups. Täytyy vielä mainita että olen ottanut paasauskerhoni jäseneksi myös Santerin tyttöystävän (kyllä hän kai silti tykkää minusta).



Samu - Poikaystäväni, avopuolisoni, kihlattuni..jne. Samu on jo täysin perheemme jäsen, Meillä on Samun kanssa ehkä toimivin ja parhain suhde (jos poisluetaan omat vanhempani) ikinä. Eihän mikään ole ikinä täydellistä, mutta olen varma ettei lähemmäksikään pääse. Sen lisäksi että seurustelemme, olemme myös ystäviä toisillemme. Teemme myös melkein kaiken yhdessä (paitsi minä en pelaa pleikkarilla), emmekä tee sitä siksi että olisi pakko kiehnätä toisessa koko ajan, vaan siksi että meillä on niin hauskaa ja ihanaa yhdessä.



Parhaat Ystäväni - Vaikka tämä ryhmä ei varsinaisesti olekkaan perheeni, niin lasken heidät perheekseni. Olen parin vuoden sisään menettänyt monta ystävää, joka on saanut minut pitämään näistä lopuista kynsin ja hampain kiinni. Ystäväni ovat melkein aina mukana minun ja Samun (aika usein on Santerikin mukana) seikkailuissa. Ja vaikka vain maattaisi koko poppoo sohvalla selaten somea, niin silti se on parasta aikaa.





Unika (Uuno, Unski, Ulla) - Ihana, valoittava, energinen koirani. Unika on melkein kuin lapseni, se tulee melkein joka paikkaan mukanani, ja vaikka hän on ollut  minulla vasta vuoden, en luopuisi siitä enää mistään hinnasta.

(Unika on toi musta)

Nyt lähden tekemään iltapalaa, kommentteihin voi kertoa omista tärkeistä ihmisistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti