keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Kesä tulee, olen valmis!


Olen ollut todella kiireinen, ja siksi on bloginikin ollut hiljainen. Pahoitteluni siitä, yritän tehdä muutoksen.

Eli siis, hyvää keskiviikkoiltaa kaikille! Kuten mainitsin olen ollut kiireinen: täällä on käyty töissä, tehty pihahommia, hoidettu kaiken maailman muita asioita, sekä osattu myös hieman nauttia.
Olen myös löytänyt kesän. Eilen aamulla menin ulos kuistille ja hengitin oikein syvään, ulkona kuului vain lintujen viserrystä, ja tuoksui kesä! Voi että on täällä maalla kyllä ihanaa.

Olen myös ulkoillut todella paljon. Kun säät ovat olleet hyviä, niin ei ole kotona nyhvääminen innostanut. Melkein joka päivä olemme Unikan kanssa lähteneet metsään kävelemään, tai ihan vaan lenkkipolulle. Maanantaina halusin lähteä rauhalliselle kävelylle yksinäni (Unikan kanssa kun nuo lenkit eivät hirveän rauhallisia ole).



 (snäp: lintukkata)



Olen melkein koko viikon yrittänyt muistaa ottaa paljon kuvia mahdollista myday-postausta varten, mutta AINA unohdan kameran käytön. Päätin kuitenkin että huomenna muistan ottaa kuvia, eli vihdoinkin olisi sellaistakin postausta luvassa. 

Hyvää yötä, ja ihanaa alkavaa torstaita kaikille!


ps. etsin kuumeisesti uusia blogeja luettavaksi, joten jos sinulla on blogi joka kaipaisi uusia lukijoita niin kommenttikenttään saa linkata ;)


2 kommenttia:

  1. kiva postaus! ihanan kesäisiä kuvia <3 :) etenkin toi kukkakuva on tosi nätti :>

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Viimeiset kaksi kuvaa ovat tosi kivoja :) Hyvää kesää sulle!

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista